Monday, December 16, 2013

Esmaspäev 16.12.

Huh...äratused muutuvad siin nüüd aina varasemaks. Täna hommikul teatas Carl juba kell pool seitse, et tal on kõht tühi. Venitasime kuidagi veel tunnikese lebades, aga siis tuli tegutseda. Kell 9:30 olid meil juba sõbrad respas valmis tänase päeva matkaks. Otsustasime võtta taas paadi ja minna siin lähedal olevale Reiley Bayle. See on poolsaare tipp kuhu saab ainult mööda vett ja seal on vahva rand kuhu soovitatakse minna just peredega. Ja oligi! Tore oli olla vahelduseks rannas kus oli ka teisi lapsi ja minu omad ei pelga ju võõraid. Kohe said nad ühe Rootsi perega hakata seal liivalossi ehitama ja Carl joonistas liivale jalkavâljaku ( meie Krabi vanaema oli ostnud talle palli). Jalkat sai ta mängida nii, et ma teatasin tema vastasele, et kui too on väsinud, siis öelgu julgelt. Ega seal päikse käes lihtne pole seda palli taguda. Päris läbi võtab. Kui siis vastane väsis teatas Carl, et kui jalka siis olgu aus mäng ja paus on nii nagu peab... 15 minutit. Otsustasime, et vees on ka tore palliga mängida ja loopisime siis mitu korda seda palli seal. Kell kaks oli meie sohver valmis meid tagasi viima. Oli ka aeg. Mina suutsin ennast sellel korral korralikult eest ära praadida. Ega siis otseselt päevitada ei suuda. Oled pidevalt liikvel või vees, aga no ikkagi hakkab peale. 30SPF on selgelt vähe. Lõunatasime mererannas ja siis kutsus meie Krabi vanaema meid oma hotelli külla. Nimelt on ta meile rääkinud igasugu põnevaid lugusid oma hotellist mis asub sisuliselt dzunglis. Laste jaoks oli see mõte nii põnev, et nad olid kohe nõus. Mina koos Jaanaga läksin meie hotelli, et sealt võtta kaasa veekeetja, kohvitassid ja kohvi. Seal dzunglis sellist luksust ei ole ja prouad soovisid kohvi. Toas avastasin, et meie voodile oli jäetud ilus peegliga karp millest lookles välja pärlikee ja juures oli kiri "Sinule, Jin' ilt". Mul pole aimugi kes see on, aga ma kahtlustan, et see on meie toateenija. Kee on imeilus ja sobib mulle nagu valatult. Otsustasin homme jätta talle tänukirja. :) See hotell kus Juanita elab, oli väga armas ja oligi palju floorat ja faunat. Öösel on seal muidugi kahtlemata õudne, sest igasugu elukaid ( ka ahve) kalpsab ringi. Jõime kohvi ja lapsed sai ujuda. Väga õdus hotellike oli see. Märkamatult sai kell 6 ja oligi aeg minna oma hotelli, et dushitada, kreemitada, sättida uus kee kaela ja minna õhtusöögile. Olime plaaninud täna proovida seda tänaval valmistatavat toitu, aga nagu kiuste tuli just kell 7 selline padukas, et vaene Juanita jõudis meie hotelli nagu uppunud kukk. Ega midagi. Õnneks on siin kohti nii palju, et sobiv koht leidus kiviviske kauguselt. Linna me täna ei läinud. Lihtsalt ei jõudnud enam. Carl on otsustanud, et homme on tema sünnipäev siin ja seega kutsus peale minu ja Emma veel 3 külalist. Tema soov on oma sõbrad viia jäätist sööma. Maru armas ja seda me teeme homme õhtul kohe täitsa kindlasti! :) P.S. Täna öösel tulevad päkapikud ka.... ;)